Book Mindfulness

Se kalenderSe hold

8 ugers kursus

På dette kursus går vi i dybden med alle de centrale områder i mindfulnesstænkningen. Du får et godt indblik i psykologien og filosofien bag, så du får en nuanceret forståelse for mindfulness, hvilket er nødvendigt, hvis det virkelig skal gøre en forskel for dig.

Mindfulness kan gøre en stor forskel i vores liv og på dette kursus lægges der vægt på at undervisningen er dagligdagsnær, at stoffet er relevant og at undervisningens faglige indhold er højt.

MELD DIG TIL HER

Læs mere

Med mindfulnesstræning kan du opleve:

Større overskud.
Mindre tankemylder.
Mindre stress.
Bedre søvn.
Større balance.
Større accept af din situation.
Større nærvær.
Større koncentration.
Større glæde.

Kernen i indholdet er, hvordan du kan bruge mindfulness i din hverdag, hvordan du kan anvende den i alt hvad du gør, på jobbet, med dine børn, med din(e) kæreste, i dit liv.
Desuden har meditationen en helt central placering i undervisningen. Det er meditationen der er “motoren” i mindfulness, og som kommer til at gøre en stor forskel for dig, hvis du kommer igang med at meditere på daglig basis. Det behøver ikke være mere end 10 – 15 minutter hver dag.

Du lærer en bred vifte af meditationer, ligesom du får adgang til vore guidede meditationer på nettet i den periode kurset kører. Det har vist sig at være en meget stor bonus for kursisterne, da det betyder at du kan komme igang med at meditere med det samme og holde fast i det hver dag.
Undervisningen og øvelserne er planlagt sådan, at både begyndere og øvede kan være med på det samme hold.

  • Sverriggårdsvej 1, 9520 Skørping
  • Næste kursusstart: Tirsdag d. 21. januar kl 19-21
  • 8 tirsdage
  • Mødedatoer: Januar: 21. 28. Februar: 4. 11. 25. Marts: 3. 10 . 17.

  • Pris: 2400,- (mulighed for at dele betalingen i 3)

Individuel meditationstræning

Drømmer du om

    • at have mere overskud, nærvær og fokus
    • at kunne være tilstede, der hvor du er
    • mindre tankemylder, bekymringer og stress
    • at være mere produktiv og effektiv
    • at være mere i ro med dig selv og have større accept af din situation
    • bedre søvn, stærkere immunforsvar og klarere tænkning
    • grundlæggende at være gladere

Du kan ændre dine tankemønstre!

I lang tid har vi fået at vide, at vi ikke kan ændre vores tankemønstre. Men i dag kan vi (med videnskaben i hånden) sige, at du bliver hvad du tænker. Det, du beskæftiger med i dit sind, bliver der mere af.
I meditationen er du opmærksomhed på dit sind og du træner din evne til at fokusere i øjeblikket. Den evne gør du stærkere og stærkere igennem daglig meditation.
En evne, som du kommer til at bruge i stort set alle aspekter i dit liv.

Så en gammel hund KAN altså lære nye tricks (lige bortset fra min nabos hund!) og du kan også ændre i de ting, der dukker op i dit sind og lære, ikke at lade dem styre og påvirke dig nær så meget som tidligere.

Du går i gang med en livsstilsændring som kan komme til at stikke meget dybt, til stor glæde for dig selv og dem omkring dig.

Læs om Frank her

Testimonials

Som de fleste andre danskere lever jeg et travlt familieliv og et hektisk arbejdsliv og havde brug for redskaber til at skabe mere ro, stuktur og ikke mindst blive en skarpere udgave af mig selv. Jeg kontaktede Frank med 2 konkrete mål for øje:
1. For at blive mere nærværende i alt jeg foretager mig og dermed blive en bedre mand, far og ven.
2. For at blive mere skarp i det jobmæssige. Undervisning i mindfulness og teorien bag hos Frank, samt daglige meditationer (12-15 minutter hver morgen 6 gange om ugen) i over et år, har gjort en kæmpeforskel. Jeg oplever nu et langt større nærvær og har langt flere kvalitetstimer med familien. Telefonen bliver ikke rørt i tidsrummet fra jeg er hjemme fra arbejde til børnene er lagt i seng og sidder vi og hygger i stuen er telefonen et andet sted. Facebook og andre sociale medier er droppet og i det hele taget er der langt mindre der forstyrrer og dermed er jeg tilstede i øjeblikket - afhængigheden er væk.

Arbejdsmæssigt har meditation også gjort en kæmpe forskel. Fokus på en opgave af gangen højner effektiviteten og mindsker pres og stress. Du er til stede i nuet og har ikke din telefon fremme hvert andet minut til at tage styringen fra dig. Du tænker klarere og er i stand til at sortere følelser og fakta og derfor bliver dine beslutninger skarpere. Du opnår større ro. Du bliver mindful ift. at blive opmærksom på, når dine følelser er ved at tage over og kan dermed komme tilbage på sporet. Det bliver altså i højere grad muligt, at se verden som den er og ikke som du ser den. Det er et ekstremt stærkt værktøj når der skal træffes store som små beslutninger. Den daglige meditation bliver desuden et åndehul, en slags restitution, men også et energi-boost og en fantastisk måde at starte dagen på. Jeg er ikke et tvivl om, at du bliver et bedre menneske og en langt skarpere medarbejder af at meditere. Jeg vil ikke tøve med, at anbefale alle virksomheder, at bruge mindfulness og meditation til at gøre medarbejdere og ledelse endnu skarpere.

Der findes hundredevis af mindfulness-udbydere og markedet er broget.
Frank er den rene vare. Han lever mindfulness og han er ikke pakket ind i 2-3 salgslag. Du får hvad du ser. Frank’s mål er ikke at malke virksomheder for penge og skabe egen vinding. Han gør det her for at udbrede teknikker, der i sidste ende gør os til bedre og skarpere mennesker. Jeg kan give Frank og zenbusiness mine varmeste anbefalinger.

Rasmus BartholomæussenSenior Key Account Manager, MHI Vestas Offshore Wind

Frank er meget kompetent. Det er tydeligt, at han er et autentisk og engageret menneske.
Der er mange der udbyder mindfulness, men Frank lever og er mindful og det smitter.
Så mine varmeste anbefalinger herfra.

Iben Nør MadsenFaglig koordinator, Randers Kommune
  • Mandag, tirsdag, torsdag: Center for Yoga og Mindfulness, Sverriggårdsvej 1, Skørping.
  • Onsdag, fredag: Business Park Nord, Østre Allé 6, Støvring
  • Én session: 1100,-

    Køb af tre gange: 3100,-

  • Køb af fem gange: 5000,-

  • Skal fakturaen skrives til en virksomhed, er priserne ex. moms.